en inre & yttre resa mot välmående

härom dagen skakade camilla, robert & jag hand på att från & me den första september är det dags att infinna sej i den hälsosama livsstilen igen. jag har tänkt börja en vecka i förväg & startar alltså i morgon [klyshigt me en måndag, men va faen] jag har fotograferat före-bilden & enligt mej är det ingen vacker syn. dock skall ni veta att jag inte föraktar eller tycker mindre om mej själv för det. jag vet att jag är vacker, både på insidan & på utsidan, trots lite extra hull. bilden får ni vänta me att se till jag ser någon skillnad. & främst känner skillnad. det allra viktigaste nu i starten är regelbundenhet. att äta ordentlig mat & att absolut inte slarva me någon måltid, att minska på godiset & att inte träna föör mycket. jag tänker inte misshandla min kropp, varken åt det ena eller det andra hållet. jag strävar efter välmående. ett sunt liv. jag är verkligen ingen bantartyp & det sista jag vill är att få något typ av återfall av de ätstörningar jag under en period hade för några år sedan.

följ min resa häär 

Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas du haft en bra helg :)

2008-08-24 @ 22:19:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0