let the rain come down

jag hatar mitt tangentbord. det tar fan år att skriva för alla bokstäver inte fungerar som det ska. blää

jösses vad det regnar nuu, jag som tänkt gå ut & löpa lite innan bodypumpen. det blir nog så iallafall, eller också lite cardio på gymmet. jag längtar till pumpen nu. älskar känslan under & efter träning. den är nästintill oslagbaar. tänkte åka till nautilus här i halmstad någon dag för att provträna där. längtar efter att simma. sjuuukt mycket.

kan inte bestämma mej för om jag ska åka till mina föräldrar & hälsa på ett par dagar innan helgen. isf åker jag me camilla & robert i morgon & kommer tillbaka på lördag. vill ju inte missa när vi får visa oss utan peruker & solglasögnen för nollorna & absolut inte missa festen på kvällen. ååh, på lördag är det bara två dagar kvar till skolan börjar. till ett nytt kapitel of my life is about to start. jag längtar!

vad har ni för planer inför vackra hösten som är påväg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0