nu har jag tröttnat

för längesen

nu vill jag på fullt allvar leva det där sunda livet jag så länge pratat om. nu får det vara nog me oregelbundhet jag har säkert gått upp ett flertal kilos under sommaren & om inte så har jag troligtvis förlorat alla muskler jag byggde upp under våren & lagt på mej fett istället. jag känner mej pluffsig. usch, jag tycker inte om det. min kropp pratar allvar & jag måste lyssna. sluta me godiset emelie! & vet ni, jag tror jag måste sluta helt & hållet. på fullt allvar. som anna skipper säger.. nu blir det inget mer. jag slänger det sista i påsen finns här hemma. jag tänker rensa ur kylskåpet på skit [dock finns där enbart gammal mjölk, utgången a-fil & troligtvis ruttna ägg]

nu får det ta mej fan vara nog!

[när lönen dimper in i början av nästa vecka anmäler jag mej till göteborgsvarvet, snarast! då är det dessutom dags att börja ta träningen på allvar igen. tre dagar styrka & fem dagar kondition]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0