spinning & core

solen skiner & det är himla skönt i luften. men idag har jag bestämt mej för att gå till gymmet & gå på spinning & core istället för att springa/gå. idag har jag gjort en hel del faktiskt. jag gick upp & åt en lätt frukost för att sedan dra & skriva en liten tenta. efter det var det upprop inför höstterminen på biomedicin, sedan hem & äta lite lunch & efter någon timma åka till skogen & planera inför spökrundan vi håller i ikväll [nollning i halmstad just nu] jag hann även me ett litet avsnitt av days of our lives under dagen & let me tell you, jag är fast! i dont know what ill do when im not able to see it anymore.

nej nu är klockan snart halv. dags att svettas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0