way too late

det är för sent för att sitta uppe & blogga egentligen. meen.. jag är världens kvällsmänniska. det vet somliga! hahah. idag har vart en bra dag, till viss del. kvällen har vart bra & jag börjar känna att de där siffrorna inte längre spelar så stor roll. jag har ju vart gladare den senaste tiden än jag varit på länge. hur stor roll spelar då några för många kilon? inte särksilt mycket. dessutom vet ju de flesta av oss att muskler väger mer än fett. meen, jag är duktig! förvisso känns det som det var en evighet sedan jag åt choklad.. i södags.. två dagar sedan alltså.

nej, nu får jag nog sova ändå. i morgon blir det morgonpromenad me camilla, härligt!

sov sött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0