i am a cheater!

mm, iallafall när det kommer till att hålla det där om att äta sunt. ja, idag har jag fuskat, men samtidigt inte. det är faktiskt nästa vecka som det verkliga "löftet" tar kraft. ikväll blev det pizza [för första gången på hela sommaren?] & efter det lite godis. en mysig kväll tillsammans me camilla, robert & deras söta vovve ludde framför project runway som fortfarande håller på. dagens är helt klart att jag lyckats äta kontrollerat av godiset jag köpte & vet att jag inte tänke äta mer av det ikväll. nästa steg är att plocka mindre nästa gång! (:

nog pratat om kvällens gottigheter. dagen har vart hur bra som helst i övrigt. visst var jag lite trött under dagen, men så fort jag kom till sats & började pumpa var jag återupplivad. efter en timma där åkte jag hem & gick en timmas promenad me camilla i regnet, lovely! nu ska jag fortsätta titta på project.. & på so you think you can dance.


dagens

frukost: banan & kiwi med keso
lunch: omelett med purjo, räkor & dillyoghurt, en banan
mellanmål [innan träning]: keso & några cashews
mellanmål [efter träning]: banan & några cashews
middag: pizza
övrigt: ja, godiset då, suck! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0