im back on track

more ready than ever

nu fortsätter den otroliga resan i mitt sunda liv. här kommer ni, vilket jag tidigare nämnt, få ta del av träningstips, matlagning, min träning, mina resultat & en massa andra saker som jag älskar me livet. den 2o november åker jag till thailand & det ger alltså möjlighet till att fortfarande bli fit till beach 2oo8. så beach 2oo8, here i come

dagens träning

promenad 45 minuter
bodypump 60 minuter
crosstrainer 15 minuter
löpband 10 minuter


tilläggas skall att jag är en riktig godisgris, så min utmaning den här veckan är att minska godisätandet. choklad är något av det bästa jag vet & jag tänker inte sluta, det har jag aldrig sagt. jag ska bara äta lite mindre av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0