a great part of me

tidigare har jag sagt i min andra blogg [www.laady.blogg.se] att jag skall göra en träningsblogg. & här är den!

här tänker jag dela me me av några saker jag hyser stor passion för: matlagning & träning. träning har varit en del av mej så länge jag kan minnas & jag har haft perioder i livet då jag inte uppskattat träning för vad det är. då har det mer varit som en besatthet. idag kan jag me all säkerhet påstå att jag tränar för att jag mår bra av det.. för att jag älskar det.

några mål vad gäller livet & träning

att må fortsatt bra
göteborgsvarvet 2oo9
lidingöloppet 2oo9
stockholm marathon 2o1o
jobba som personlig tränare & kostexpert
den svenska klassikern [vansbrosimmet, vättenrundan, lidingöloppet & vasaloppet under ett år]
att leva ett långt & vackert liv [såklart i kombination me annat i livet]

hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0