jag ska bli bättre

jag har en känsla av att jag skulle behöva byta gym.. eller nåt. & jag tror jag skall det. det handlar inte om att jag tycker illa om sats, absolut inte. jag trivs där som fisken i vattnet, men omväxling förnöjer.

ikväll har jag bestämt mej för att plugga på nutritionen. kunde inte gå på föreläsningarna idag heller, då de ringde från jobbet & frågade om jag kunde hoppa in för en tjej som stukat foten. såklart jag kunde. glädje tackar jag icke nej till

i morgon börjar jag klockan ett så ikväll har jag massa tid till att plugga.. & så ska jag baka lite bröd samtidigt. innan jag åker i morgon ska jag ut & springa & då spelar det ingen roll om det är regn, åska, snö eller sol. jag ska springa helt enkelt. förut sken solen här, samtidigt som det regnade & då blev jag sjukt sugen på att ta en joggingrunda. dock hade jag precis kommit hem från gymmet & ätit upp taco-resterna från igår. åh så gott & mättande.

hade stegräknaren på mej på jobbet idag. från det att jag gick från tågstation i båstad till jobbet & på jobbet & sedan tillbaka till tåget så blev det faktiskt 10500 steg. inte dåligt tycker jag.

elva dagar kvar till london


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0