the thing that scares me the most

är att det beslut jag tog igår, när jag för första gången på flera år klev upp på vågen, ska bli mitt livs misstag. eller om det skall bli tvärtom? usch, är det enda jag säger. ingenting mer. jag får INTE haka upp mej på detta. får inte. tänker inte bli besatt av de där jävla siffrorna igen. max en gång i veckan, MAX!

hur har ni det? jag har det bra, tror jag. tänkt lite väl mycket på gårdagens resultat, vilet jag inte alls tycker om att jag gör, men annars är det bra. sitter & dricker en kopp grönt te, som jag förövrigt tror jag misslyckats me både en & två gånger nu. smakar inte som det gjorde sist. jag försöker komma unifund me hur jag ska lägga upp min kost & hur träningen skall fungera i samband me den. sen funderar jag på om jag skall åka till herrljunga på torsdag eller fredag.. om jag ska beställa böckern till skolan.. om jag ska på satscorepuls eller om jag ska ut & gå & let me tell you, mitt huvud snurrar. jag är orolig nu. över mej själv. att jag ska tappa kontrollen. jag får inte, vill inte, never again.

idag har introduktionen av ergonomi hållts & fa vad jag ser fram emot den här terminen. ergonomi & anatomi låter riktigt intressant, mn jag vet också att det kommer bli tufft. men det är så det ska vara. efter skolan åkte jag hem & slängde ihop en riktigt god sallad & efter det mötte jag upp några vänner på espresso house för en mysig fika i solen.

remember
the most significant relationship is the one that you have with yourself.
remember emelie, remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0